Vásárlási információk

Felhasználási feltételek

Tisztelt Vásárló!

A "Felhasználási feltételek" tartalmazzák azokat az információkat (cégnév, elérhetőség, stb...) amelyek megismerésével és elfogadásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az üzlet (Szőnyegáruház) szabályait. Ez a dokumentum nem kerül iktatásra, csak elektronikus úton kerül megkötésre és így nem is minősül írásba foglalt szerződésnek. Kérjük, csak akkor használja a Szőnyegáruház webáruházát, ha a leírtak minden pontjával egyetért.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a vásárlás befejeztével, megrendelés esetén, a "Vásárlási információk" elfogadása fizetési kötelezettséggel járó megrendelést jelent.

A Szőnyegáruház webáruháza az üzlet (Kecskemét, Dózsa György út 20.) által is forgalmazott termékeket értékesíti az internetes kereskedelem kereteiben.

Regisztráció: a Szőnyegáruház webáruháza, vásárlásra regisztrációval vagy vendégként, regisztráció nélkül is igénybe vehető. A regisztráció mindössze pár percet vesz igénybe és Ön ezután az áruház összes vásárlók részére létrehozott funkcióját tudja majd kezelni. Megkérjük, hogy a regisztrációkor megadott adatait bizalmasan kezelje, mert az ebből fakadó károkért felelősséget vállalni nem tudunk. Amennyiben elfelejtette az adatait vagy bármilyen más ok miatt nem tud belépni az áruházba, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az üzlettel. Ha vendégként kíván vásárolni, akkor nem kell felhasználói fiókot létrehoznia, csak a vásárlás végeztével kell értelemszerűen kitölteni a mezőket, hogy a megrendelt terméket ki tudjuk szállítani Önnek. A hiányos vagy hibásan kitöltött adatlap esetén fenntartjuk a jogot, hogy semmisnek tekintsük a megrendelést.

A vásárló kérésére a regisztrációt és ezzel együtt a vásárlói fiókját töröljük a rendszerből. A művelet nem visszafordítható és ha ismét egy felhasználói fiókot szeretne, akkor újra regisztrálnia kell.

Vásárlás: a megvásárolni kívánt terméket-termékeket a kosárba helyezve tudja elindítani a megrendelést. A megrendelés menete alatt Ön a regisztrációkor megadott szállítási címet és a számlázási címet tudja használni, de akár módosíthatja is őket. A vásárlás befejeztével 48 órán belül Ön kapni fog egy email-t, amiben a vásárlását igazoljuk vissza. Ha ezen idő elteltével sem kapja meg a visszaigazoló email-t, akkor Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni. Fenntartjuk a jogot, hogy bizonyos indokok miatt a megrendelést semmisnek tekintsük: pl. rossz cím, szoftverhiba vagy esetleg túlfoglalás esetén. Ebben az esetben természetesen értesíteni fogjuk Önt és mindent megteszünk azért, hogy a megrendelés sikeres legyen. A termékek mellett feltüntett árak bruttó árak, tehát az ÁFA-t is tartalmazzák. Természetesen a termékeinket személyesen is megvásárolhatja az üzletünkben: 6000, Kecskemét, Dózsa György út 20. szám alatt.

Nyitvatartási idő:

- hétfő-péntek: 9-18

- szombat: 9-12

Telefon: 76/485-167 vagy 76/504-195

Kosár: itt jelennek meg az Ön által megvásárolni kívánt termékek. A belehelyezett termékeket Ön módosítani és/vagy eltávolítani tudja, illetve még további termékeket is bele tud tenni. A vásárlás végén Ön megerősíti és megadja a helyes szállítási és számlázási címet is. A megjelenő összegek részletesen tartalmazzák a kiválaszott termékek árát és a szállítási költséget is. Ha véletlenül nem azt a terméket rendelte meg vagy téves a rendelése, akkor a következő a teendő: ebben az esetben email-ban keressen minket és módosítjuk vagy töröljük a megrendelését, amennyiben még nem lett feladva a küldemény.

Szállítás: a szállítás futárszolgálattal (GLS, XXL Futár és Schenker) történik. Ennek díjai Magyarországon a következők és az ország egész területére érvényesek:

- 60 x 100-s mérettől, 140 x 190-s méretig, 1,990Ft.

- 160 x 220-tól, 200 x 300-s méretig, 2,990Ft.

-2 vagy több nagyméretű szőnyeg esetén ( 160x220 vagy 200x280 ) annyiszor 2,990Ft, ahány szőnyeg meg lesz rendelve.

-nagy méretű (220x320, 240x330, 250x350) szőnyegek szállítására is van lehetőség, ezek tarifája egységesen 6,500Ft-ba kerül.

-extra nagy méretek (300x400, 400x600) esetében ez 6,500Ft vagy keressen minket és egyedi árat adunk rá.

-amennyiben több (4-5 db) szőnyeget rendelne és a szoftver nem ad rá árat, ebben az esetben kérjük, hogy keresse az üzletet és személyre szabott árat ajánlunk Önnek: 76/485-167 vagy 76/504-195, illetve a KAPCSOLAT menüben tud erről bővebb felvilágosítást kérni.

A díjszámítás méret és súly alapján történik.

A termékek alatt megjelenített összesítő ár-és méret listában szereplő árak alapján tud tájékozódni a termékek pontos áráról. Ha ettől eltérő összeg jelenik meg a kosár oldalon, szoftver vagy más hiba miatt, kérjük jelezze felénk, hogy kijavíthassuk.


A szállítási költség kedvezményes tarifán alapul, ami azt jelenti, hogy a szállítási költség egy részét a Szőnyegáruház átvállalja. Tehát ha Ön visszaküldi a csomagot, akkor a teljes szállítási költséggel kell számolnia a visszküldemény esetében, portós terméket nincs módunkban átvenni. Természetesen más csomagküldő szolgálattal is visszaküldheti a terméket, de ebben az esetben is a visszaszállítás teljes költsége Önt terheli.

A feladástól számítva, általában 2-3 munkanapon belül célba ér a küldemény Magyarország egész területén. Fontos, hogy olyan címet adjon meg, ahol napközben is át tudja venni a csomagot. A megrendeléstől számítva munkanapokon, 24 órán belül átadjuk a futárnak a kiválasztott terméket, amennyiben készleten van és a szállítási adatok rendben vannak.

Mi történik abban az esetben, ha a küldemény elveszik? Bár eddig még ilyen nem fordult elő, de erre is van megoldás. Önt semmilyen hátrány nem érheti ezzel kapcsolatban, ezt mi fogjuk rendezni a csomagküldő szolgálattal.

Tehát mi a teendő, ha ilyen előfordul és Ön nem kapja meg a küldeményt? A legjobb ha email-ban jelzi felénk a problémát, minden rendeléssel kapcsolatos adatot megadva, hogy pontosan be tudjuk azonosítani a csomagot. Mi azonnal utánajárunk, hogy a csomag hol akadhatott el, ez általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.

Ha ezen idő alatt valamilyen oknál fogva mégsem kerülne elő a termék, akkor attól függően, hogy Ön melyik szállítási lehetőséget választotta, a következőket tudjuk tenni.

Utánvételes szállításnál:

- az elérhetőség függvényében ismét elküldjük Önnek a terméket

- ha ezt a terméket nem tudjuk biztosítani, akkor egy másikat ajánlunk helyette, értékegyeztetéssel

- Ön elállhat a szerződéstől (megrendeléstől)

Előreutalásnál:

- az elérhetőség függvényében ismét elküldjük Önnek a terméket

- ha ezt a terméket nem tudjuk biztosítani, akkor egy másikat ajánlunk helyette, értékegyeztetéssel

- Ön elállhat a szerződéstől (megrendeléstől) és a vizsgálat lezárulta után (2-5 munkanap) visszatérítjük (utalás vagy készpénz) Önnek a vételárat (termék ára és szállítási költség)

Természetesen Ön bármelyik lehetőséget választja, plusz költséggel nem kell számolnia.

A szállítás előtt elképzelhető, hogy felhívjuk Önt adategyeztetés miatt. Ezért kérjük, hogy olyan telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.

A Szőnyegáruház webáruháza magyar nyelvű és csak Magyarország területére vállalja a termékek kézbesítését.

A csomag tartalmazza a számlát is. Kérjük, hogy átvétel előtt nézze át a csomagot és ha sérülést lát rajta, akkor készítessen jegyzőkönyvet és ne vegye át a küldeményt. Ugyanis a jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csomagolás: több rétegű fóliába történik.

Fizetési feltételek: a fizetés utánvétellel történik, ezt Önnek a kézbesítőnek kell kifizetnie. A díj a megrendelt termék árát és a szállítási összeget is tartalmazza. Minden termékről ÁFA-s számlát állítunk ki vagy blokkot adunk, amit a csomaggal együtt küldünk el Önnek. Ezért kérjük, hogy ügyeljen a helyes számlázási cím megadására, mivel utólag számlát módosítani nem tudunk.

Elállás joga: A távollévők között kötött szerződésekről szóló Kormányrendelet 45/2014. (II. 26.) Korm. alapján a vásárlót vagy a fogyasztót 14 napos elállási jog illeti meg minden indoklás nélkül, visszaküldheti a megrendelt terméket.

- ez irányú kérelmét elküldheti email-ban ( szonyegaruhaz@szonyegaruhaz.hu ) vagy használhatja a Kapcsolat vagy a Visszatérítés oldalt is

- ilyen esetben a fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatni a terméket

- az írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül

 Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:
-olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
-kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra. Tehát, ha Önnek egy speciális, (nem gyári méretezésű) általunk készített méretű szőnyeg lett elküldve, erre nem fog vonatkozni az elállás joga, mert ez nem gyári kivitel, hanem az Ön igényeinek megfelelően lett elkészítve.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Ha Ön az elállás jogával kíván élni, a következőket kérjük: név, cím, a kiállított számla száma és az Ön számla száma fog még kelleni, hogy a vételárat vissza tudjuk utalni. Természetesen a vételárat postai úton is visszaküldhetjük Önnek. Továbbá kérjük, hogy a terméket az eredeti (vagy azzal egyező) csomagolásban küldje vissza, ugyanis a csomagolás hiányából fakadó károkért felelősséget vállalni nem tudunk!

Lásd: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület

Az elállási és felmondási jog gyakorlásának határideje

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

  1. termék adásvételére irányuló szerződés esetén
    1. a terméknek,
    2. több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
    3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
  2. szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A nézeteltérések megelőzése miatt, az átvételről felvételt is készítünk.

Panaszkezelés:

- panaszát email-ban, postai úton és telefonon is megteheti. A panaszkezelés időtartama a bejelentéstől, illetve a panasz beérkezésétől számított 30 nap, ami alatt értesíteni kell a panaszost.

- on-line panaszkezelő platform is rendelkezésére áll. ODR link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

- vállalkozásunk együttműködik a békéltető testületekkel. Ezek elérehetősége: https://www.bekeltetes.hu vagy Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület.

Adatvédelem: csak azokat az adatokat kérjük el Öntől, amik a megrendelt termék kézbesítéséhez szükségesek. Ezeket az adatokat harmadik félnek nem adjuk át. Kivéve azokat az adatokat, amik a megrendelt áru kézbesítéséhez szükségesek. A vevő kérésére, az adatait töröljük a rendszerből. Ez a folyamat nem visszafordítható, tehát a webáruház újbóli használatához ismét meg kell majd adni az adatait.

Az oldal sütiket használ, ami egy kis fájl. Ezek kis adatcsomagok, amik a böngészés során kerülnek a számítógépre és lehetővé teszik, hogy jobb és személyre szabottabb legyen a webhasználat. Ha Ön nem engedélyezi a sütik használatát, akkor valószínűleg a vásárlás is sikertelen lesz. Infó: Wikikönyvek és Mozilla.

Szőnyegek fényképei: bár igyekszünk a lehetőségeinkhez mérten jó fotókat készíteni, de ettől függetlenül eltérések lehetnek a fényképek és a szőnyegek valódi színei között.

Ezért bizonyos esetekben a vásárlást segítendő, lehetőség van kis fogásminta küldésére, ami díjtalan, ez egy grátisz a Vevőink felé. Ez a kis minta egy borítékba belefér és ezáltal kézzelfoghatóvá válik a szőnyeg minősége. Ha Önnek ilyen kérése van kérjük, hogy email-ban keressen meg minket.

Készlet elérhetősége:

Az üzlet készlete és a beszerzés függvényében 3 eset lehetséges:

1: készleten--ebben az esetben a kiválasztott termék elérhető és rendelhető. Ha Ön ebből a kategóriából rendel, akkor a kiválasztott terméket munkanapokon 24 órán belül postára adjuk. A feladástól számítva, általában 2-3 munkanapon belül célba is ér a küldemény. Ebben a kategóriában lévő termékeknél minimum 1db, de jellemzően több is van készleten. Ha mégis azt jelzi a rendszer, hogy nincs elérhető mennyiség, akkor Ön valószínűleg többet rakott bele a kosárba és ennyi nincs készleten. Ebben az esetben kérjük, hogy keressen minket és a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk Önt, hogy a kért mennyiség mikor lesz elérhető.

2: elfogyott--ilyenkor a termék átmenetileg nem kapható. Elképzelhető, hogy a későbbiekben még elérhető lesz, de az is lehet, hogy kifutó termék és emiatt nem rendelhető a továbbiakban.

3: előrendelésre--átmenetileg nem elérhető, de a későbbiekben valószínűleg ismét kapható lesz. Ez a beérkezéstől függően 2-8 hét is lehet. Ha Ön ebből a csoportból kíván vásárolni, akkor általában 24 órán belül tájékoztatni fogjuk arról, hogy a kiválasztott termék mikor lesz elérhető. Így egy konkrét megrendelés esetén, a beérkezés után azonnal keresni fogjuk Önt.

Ha Ön az "elfogyott" és az  "előrendelésre" kategóriájú termékekben talált megfelelőt, akkor javasoljuk, hogy keressen minket. Ugyanis ezeket a termékeket mivel nincsenek készleten, a szoftver nem engedi megvenni sem. De ha megad egy e-mail címet és/vagy egy telefonszámot, akkor általában 24 órán belül tájékoztatni fogjuk Önt, hogy a kiválasztott termék legközelebb mikor lesz elérhető.

A legtöbb terméknél feltüntettük a gyári méretezést. Amennyiben ezek közül nincs készleten az amelyik Önt érdekli, akkor a KAPCSOLAT menüben tud tájékozódni a beérkezésekről és árakról.

A SZŐNYEGÁRUHÁZ fotógalériájában megtalálhatja az eddig forgalmazott termékeinket. Itt értelemszerűen sokkal több áru látható, mert nem minden méret és szín van állandóan készleten. Illetve előfordulhat, hogy az adott termék még nem került be a webáruház kínálatába. Amennyiben Ön ott talált olyan árut amit szívesen megvásárolna, kérjük hogy vegye fel a KAPCSOLAT-ot az üzletünkkel. Köszönjük.

A termékeinkről:

Shaggy szőnyegek: vastagabb sodrott szálból (műszál) készülnek. A hosszabb szál ellenére könnyen tisztíthatóak és rendkívül kellemes megjelenést biztosítanak a lakóterek számára. A szőnyegek vastagsága ~25-50mm között van.

Friese szőnyegek: a többségük a színek találkozásánál egy kicsit meg van nyírva és ezáltal még elegánsabb megjelenést kaptak. Az anyag itt is műszál. A vastagságuk ~10-15mm között van.

Heat-set szőnyegek: pp műszálból készülnek és könnyű tisztíthatóság az egyik előnyük. Jellemzően ezek is vágva vannak ahol a színek találkoznak és ezzel még elegánsabb megjelenést kaptak. A teljes vastagság ~10-15mm közötti.

Szuper shaggy szőnyegek: alapanyaguk műszál, ami általában még hosszabb, mint a "sima shaggy" szőnyegeknél, ez nem ritkán 5cm-s is lehet és/vagy kicsit különlegesebb megjelenés jellemzi őket.

Gyapjú szőnyegek: gépi és kézi szővésűek. A kézi szövésűek egyik jellemzője, hogy mindkét oldalon használhatóak. Ezek örök klasszikusok, mindenhol megállják a helyüket. Speciális tisztítást igényelnek. A gépiek új-zélandi gyapjúból készülnek, míg a kézi szövésűek alapanyaga ezen kívül lehet más forrásból való is.

Egyéb információk: a termékek méretei (szélesség és hosszúság) cm-ben vannak megadva. +/- 2-3cm eltérés lehetséges, ezt a gyári méretezés megengedi.

A szőnyegek származási helye általában Törökország, ha ettől eltérő lenne, akkor azt külön jelezzük az adott terméknél.

Tisztításuk: házilag a kereskedelmi forgalomban lévő szőnyeg tisztító szerekkel.

Garanciális feltételek: a termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, amely a gyártási hibákra vonatkozik, tehát a használatból és egyéb hibákból eredő reklamációkra nem érvényes. A Szőnyegáruház webáruházában nincs olyan tartós fogyasztási cikk, így jótállásra kötelezett termék sem: 151/2003-s Kormány Rendelet. Garanciális igényét kérjük, hogy email-ban vagy az oldalon elérhető Visszatérítés menüben szíveskedjen közölni velünk.

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szőnyegáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szőnyegáruház vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/ * ... *  alapján a Szőnyegáruház jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

 

Miinden kép és szöveg a Szőnyegáruház kizárólagos tulajdonát képezi. Ezért ezek felhasználása csak az előzetes engedélyünkkel lehetséges.