Gyakori kérdések és válaszok

Próbáltuk összeszedni azokat, amik gyakrabban előfordulnak.

Mit jelent az árnál az, hogy pl. (+14,620Ft)?

Minden árucikknél van egy alapár, ehhez viszonyítva számítja ki a program a kiválasztott szőnyeg árát. Tehát ha pl. egy 80x150-s szőnyeg 7,560Ft-ba kerül (alapár) és Ön egy nagyobbat rendelne ebből, pl. egy 160x220-s méretet, akkor a következőképp alakul az ár = alapár (7,560Ft) + különbség (+14,620Ft) = 22,180Ft. Ezt le tudja ellenőrizni minden egyes terméknél, mert a leírásban tételesen is feltüntettük az árakat. Illetve a bevásárlókosárban is megjelenik a pontos ár.

Egy olyan méretet szeretnék, (vagy több darabot) ami nincs készleten. Ezt nem engedi megvenni vagy megrendelni a webáruház. Hogyan lehet ebből rendelni?

Minden egyes terméknél feltüntettük, hogy mi a gyári méretezés. Ha van az adott méretből készlet és mennyiségben is annyi ami Önnek kell, annak a vásárlását engedélyezi a szoftver. Ha olyan méret kell és/vagy több darab és ennyi nem áll rendelkezésre belőle, azt megvenni sem lehet. Előrendelést nem tud fogadni a rendszer. Ebben az esetben a legjobb megoldás az, hogy email-ban kell megrendelni vagy érdeklődni az elérhetőség felől. Mi a legrövidebb időn belül (általában 1-2 nap) pontosan megmondjuk Önnek, hogy mikorra tudjuk leghamarabb beszerezni.

Bizonytalan abban, hogy a megrendelt termék milyen minőségű? Szeretné megnézni a minőséget vásárlás előtt? Túl messzire lakik ahhoz, hogy személyesen megtekintse?

Erre is van megoldás: a legtöbb termékünknél rendelkezésre áll kis anyagminta. Ez ~5x10cm-s darab, amiből már kiderül az, hogy milyen minőség. Az esetek döntő többségében még a szín is megegyezik azzal, amit Ön keres. Ezt persze nem minden esetben tudjuk garantálni, de törekszünk arra, hogy még színben is a lehető legközelebb álljon a fogásminta ahhoz, amit Ön szeretne. Ezt ingyen elküldjük Önnek, ha igényli. Kérjük, hogy a kapcsolataink valamelyikén írjon nekünk, ha ilyen igénye van.

ÁFA-s számlára is szükségem lenne.

A megrendelésnél ezt is meg lehet adni, hogy arra mi kerüljön. Ha nincs erre irányuló kérés, akkor a blokkot csatoljuk a termék mellé. Ezt természetesen, az email-ban leadott megrendelésnél is figyelembe vesszük.

Csak a webáruházban lehet megvenni a termékeket?

Nem, minden készleten lévőt az üzletünkben is megveheti. Illetve személyesen is leadhatja a megrendelést, a hiányzó darabokra.

A webáruházban nincs bent az a termék, amit kiválasztottam. Mi a teendő, ha ezt szeretném megvenni?

Bár folyamatosan bővítjük a webshop-ban lévő termékek számát, de ennek ellenére előfordulhat ilyen. Ebben az esetben kérjük, hogy email-ban keressen minket. Mi 1-2 napon belül megírjuk, hogy mikorra tudjuk beszerezni és árat is adunk hozzá.

Padlófűtésnél használhatóak ezek a szőnyegek és futószőnyegek?

A termékeink (szőnyeg, futószőnyeg, padlószőnyeg) döntő többsége alkalmas a padlófűtéses helyiségekben történő használatra. A futószőnyegeknél van pár típus amik gumis hátréteggel készülnek, ezek nem javasoltak padlófűtésre.

Az oldal motorja OpenCart
Szőnyegáruház-webáruház © 2018