Szállítási információk

Szállítás: a szállítás futárszolgálattal (GLS és Schenker) történik. Ennek díjai Magyarországon a következők és az ország egész területére érvényesek:

- 60 x 100-s mérettől, 140 x 190-s méretig, 1500Ft.

- 160 x 220-tól, 200 x 300-s méretig, 2500Ft.

-2 vagy több nagyméretű szőnyeg esetén ( 160x220 vagy 200x280 ) annyiszor 2500Ft, ahány szőnyeg meg lesz rendelve.

-nagy méretű (220x320, 240x330, 250x350) szőnyegek szállítására is van lehetőség, ezek tarifája egységesen 5000Ft-ba kerül.

-extra nagy méretek (300x400, 400x600) esetében ez 6,000Ft vagy keressen minket és egyedi árat adunk rá.

-amennyiben több (4-5 db) szőnyeget rendelne és a szoftver nem ad rá árat, ebben az esetben kérjük, hogy keresse az üzletet és személyre szabott árat ajánlunk Önnek: 76/485-167 vagy 76/504-195, illetve a KAPCSOLAT menüben tud erről bővebb felvilágosítást kérni.

A díjszámítás méret és súly alapján történik.

A termékek alatt megjelenített összesítő ár-és méret listában szereplő árak alapján tud tájékozódni a termékek pontos áráról. Ha ettől eltérő összeg jelenik meg a kosár oldalon, szoftver vagy más hiba miatt, kérjük jelezze felénk, hogy kijavíthassuk.


A szállítási költség kedvezményes tarifán alapul, ami azt jelenti, hogy a szállítási költség egy részét a Szőnyegáruház átvállalja. Tehát ha Ön visszaküldi a csomagot, akkor a teljes szállítási költséggel kell számolnia a visszküldemény esetében, portós terméket nincs módunkban átvenni. Természetesen más csomagküldő szolgálattal is visszaküldheti a terméket, de ebben az esetben is a visszaszállítás teljes költsége Önt terheli.

A feladástól számítva, általában 2-3 munkanapon belül célba ér a küldemény Magyarország egész területén. Fontos, hogy olyan címet adjon meg, ahol napközben is át tudja venni a csomagot. A megrendeléstől számítva munkanapokon, 24 órán belül átadjuk a futárnak a kiválasztott terméket, amennyiben készleten van és a szállítási adatok rendben vannak.

Fontos még, hogy minden küldeményt  értékbiztosítottként adunk fel. Tehát ha Ön valamilyen oknál fogva nem kapja meg a csomagot, akkor a futárszolgálat vállalja az anyagi felelősséget az elveszett áruért.

A szállítás előtt elképzelhető, hogy felhívjuk Önt adategyeztetés miatt. Ezért kérjük, hogy olyan telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.

A Szőnyegáruház webáruháza magyar nyelvű és csak Magyarország területére vállalja a termékek kézbesítését.

A csomag tartalmazza a számlát is. Kérjük, hogy átvétel előtt nézze át a csomagot és ha sérülést lát rajta, akkor készítessen jegyzőkönyvet és ne vegye át a küldeményt. Ugyanis a jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Az oldal motorja OpenCart
Szőnyegáruház-webáruház © 2018