Fontos! Nagy méretű szőnyegek esetében a szállítási költségek változása miatt a szállítási költségek változhatnak. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban keressen minket. Köszönjük!
Szállítás: a szállítás futárszolgálattal (GLS, XXL Futár és Schenker) történik. Ennek díjai Magyarországon a következők és az ország egész területére érvényesek:
- 60 x 100-s mérettől, 140 x 190-s méretig, 1,990Ft.
- 160 x 220-tól, 200 x 300-s méretig, 2,990Ft.
-2 vagy több nagyméretű szőnyeg esetén ( 160x220 vagy 200x280 ) annyiszor 2,990Ft, ahány szőnyeg meg lesz rendelve.
-nagy méretű (220x320, 240x330, 250x350) szőnyegek szállítására is van lehetőség, ezek tarifája egységesen 6,500Ft-ba kerül.
-extra nagy méretek (300x400, 400x600) esetében ez 6,500Ft vagy keressen minket és egyedi árat adunk rá.
-amennyiben több (4-5 db) szőnyeget rendelne és a szoftver nem ad rá árat, ebben az esetben kérjük, hogy keresse az üzletet és személyre szabott árat ajánlunk Önnek: 76/485-167 vagy 76/504-195, illetve a KAPCSOLAT menüben tud erről bővebb felvilágosítást kérni.
A díjszámítás méret és súly alapján történik.
A termékek alatt megjelenített összesítő ár-és méret listában szereplő árak alapján tud tájékozódni a termékek pontos áráról. Ha ettől eltérő összeg jelenik meg a kosár oldalon, szoftver vagy más hiba miatt, kérjük jelezze felénk, hogy kijavíthassuk.
A szállítási költség kedvezményes tarifán alapul, ami azt jelenti, hogy a szállítási költség egy részét a Szőnyegáruház átvállalja. Tehát ha Ön visszaküldi a csomagot, akkor a teljes szállítási költséggel kell számolnia a visszküldemény esetében, portós terméket nincs módunkban átvenni. Természetesen más csomagküldő szolgálattal is visszaküldheti a terméket, de ebben az esetben is a visszaszállítás teljes költsége Önt terheli.
A feladástól számítva, általában 2-3 munkanapon belül célba ér a küldemény Magyarország egész területén. Fontos, hogy olyan címet adjon meg, ahol napközben is át tudja venni a csomagot. A megrendeléstől számítva munkanapokon, 24 órán belül átadjuk a futárnak a kiválasztott terméket, amennyiben készleten van és a szállítási adatok rendben vannak.
Mi történik abban az esetben, ha a küldemény elveszik? Bár eddig még ilyen nem fordult elő, de erre is van megoldás. Önt semmilyen hátrány nem érheti ezzel kapcsolatban, ezt mi fogjuk rendezni a csomagküldő szolgálattal.
Tehát mi a teendő, ha ilyen előfordul és Ön nem kapja meg a küldeményt? A legjobb ha email-ban jelzi felénk a problémát, minden rendeléssel kapcsolatos adatot megadva, hogy pontosan be tudjuk azonosítani a csomagot. Mi azonnal utánajárunk, hogy a csomag hol akadhatott el, ez általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.
Ha ezen idő alatt valamilyen oknál fogva mégsem kerülne elő a termék, akkor attól függően, hogy Ön melyik szállítási lehetőséget választotta, a következőket tudjuk tenni.
Utánvételes szállításnál:
- az elérhetőség függvényében ismét elküldjük Önnek a terméket
- ha ezt a terméket nem tudjuk biztosítani, akkor egy másikat ajánlunk helyette, értékegyeztetéssel
- Ön elállhat a szerződéstől (megrendeléstől)
Előreutalásnál:
- az elérhetőség függvényében ismét elküldjük Önnek a terméket
- ha ezt a terméket nem tudjuk biztosítani, akkor egy másikat ajánlunk helyette, értékegyeztetéssel
- Ön elállhat a szerződéstől (megrendeléstől) és a vizsgálat lezárulta után (2-5 munkanap) visszatérítjük (utalás vagy készpénz) Önnek a vételárat (termék ára és szállítási költség)
Természetesen Ön bármelyik lehetőséget választja, plusz költséggel nem kell számolnia.
A szállítás előtt elképzelhető, hogy felhívjuk Önt adategyeztetés miatt. Ezért kérjük, hogy olyan telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.
A Szőnyegáruház webáruháza magyar nyelvű és csak Magyarország területére vállalja a termékek kézbesítését.
A csomag tartalmazza a számlát is. Kérjük, hogy átvétel előtt nézze át a csomagot és ha sérülést lát rajta, akkor készítessen jegyzőkönyvet és ne vegye át a küldeményt. Ugyanis a jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.